“Φωτιά” σε χτένες και ψαλίδια! Πώς άλλαξε η ψυχολογία των γυναικών μετά την άρση των μέτρων! Μια κομμώτρια εξομολογείται… (φωτο)

50

Σε πυρετώδεις ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η λειτουργία κομμωτηρίων, κουρείων και κέντρων αισθητικής. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν από τις πρώτες επιχειρήσεις που ανέβασαν ρολά. Στα περισσότερα κομμωτήρια σε Αττική αλλά και επαρχεία γίνεται χαμός, με τα ψαλίδια και τις χτένες να έχουν πάρει φωτιά.  Αυτό γίνεται φυσικά και στον δήμο Ζωγράφου.

Εκτός όμως από τα πολλά ραντεβού, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι πελάτες έχουν προσαρμοστεί πλέον σε μία νέα κανονικότητα και τηρούν μία σειρά μέτρων προστασίας.

Η Αλεξάνδρα Καλτσίδου, ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου στου Ζωγράφου (Αβύδου 52) μίλησε στο «zografounews» για τις νέες συνθήκες μετά την καραντίνα, την ψυχολογία των γυναικών, τα μέτρα προστασίας, κτλ.

Δείτε αναλυτικά τη συνέντευξη:

1. Πείτε μας τις σας έλεγαν οι πελάτες και οι πελάτισσες όταν σας έπαιρναν τηλέφωνο για να κλείσουν ραντεβού. Περίμεναν πως και πως να ανοίξετε; 

Η αλήθεια είναι ότι υπήρξε μεγάλη ανυπομονησία, περίμεναν πως και πως να ανοίξουμε και να εξυπηρετηθούν όπως πριν.Στο κομμωτήριο χτίζουμε σχέσεις δυνατές,οι περισσότεροι πελάτες-ισες είναι φίλοι μας πια, οπότε τους είχαμε λείψει, όπως φυσικά και αυτοί σε εμάς.

2. Μέχρι πότε έχετε κλεισμένα ραντεβού; Σας κλείνουν το επόμενο όταν έρχονται την πρώτη φορά; 

Όταν πληροφορηθήκαμε όλοι την πιθανή ημερομηνία έναρξής μας, προσπαθήσαμε να φτιάξουμε ένα πλάνο με ραντεβού το οποίο όντως έχει καλύψει όλο το Μάιο.Ομως είναι όλοι διστακτικοί στο να προγραμματίσουν το επόμενο ραντεβού για Ιούνιο.

3. Πως διαχειρίζεστε τις νέες συνθήκες μετά την καραντίνα;  

Οι νέες συνθήκες εργασίας για τα κομμωτήρια δεν διαφέρουν πολύ από τις ήδη υπάρχουσες λόγω του ότι υπαγόμαστε στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος,οπότε εμείς λειτουργούσαμε με πλήρη αποστείρωση.

Η μόνη εξαίρεση είναι η χρήση της μάσκας και των γαντιών σε ολες τις υπηρεσιες κατά τη παράμονη των πελατών. Υπάρχει δυσκολία σίγουρα, αλλά τα καταφέρνουμε.

4. Οι πελάτες/σες έχουν υπομονή να περιμένουν αν υπάρξει καθυστέρηση με ένα ραντεβού; 

Οι περισσότεροι πελάτες-ίσες δείχνουν υπομονή αν τυχόν υπαρξει αναμονή ή κάποια αλλαγη στο ραντεβού. Άλλωστε και εμείς κανουμε ότι καλύτερο μπορούμε.

5. Εσείς φοράτε μάσκα. Το μεγαλύτερο ποσοστών των πελατών φοράει, ή επειδή δεν έρχεται σε επαφή πλέον με κόσμο μέσα στο κατάστημα και βλέπει και εσάς να τηρείτε τα μέτρα προστασίας νοιώθει ασφαλής; 

Εγώ φοράω πάντα μάσκα καθ όλη τη διάρκεια της παραμονής των πελατών στο κομμωτηριο. Οι περισσότεροι πελάτες φορούν μάσκα κ γάντια αλλά υπάρχουν κ αυτοί που δν συμφωνούν κ δν χρησιμοποιούν τίποτα από τα δύο. Ωστοσο έχω αποφασίσει να υπάρχει ένας πελάτης τη φορά κ έτσι νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια όλοι.

6. Τώρα το καλοκαίρι λόγω της θερμοκρασίας φαντάζομαι ότι μπορείτε να πείτε σε μια πελάτισα να καθήσει έξω σε ένα τραπεζάκι με τη βαφή 45 λεπτά για να περάσει άλλο ραντεβού. Το χειμώνα όμως τι σκέφτεστε να κάνετε; 

Το καλόκαιρι  όντως μπορεί κάποιος να περιμένει κ εκτός του κομμωτηριου στην αναμονή  της βαφής. Όσο για το χειμώνα, θέλω να πιστεύω ότι θα έχει βρεθεί κάποια λύση από τους επιστήμονες για την ριζική αντιμετώπιση της πανδημίας. Αν όχι, θα δούμε…

7. Τι ήταν το πιο αστείο περιστατικό που ακούσατε από πελάτη/τισα μετά την άρση των μέτρων όταν ήρθε στο κομμωτήριο; 

Το πιο αστείο ήταν ότι οι περισσότερες κυρίες «ανάγκασαν» τους συζύγους τους να αναλάβουν χρέη κομμωτή! Προσπαθούσαν αστειευόμενες τάζοντάς μας διάφορα για ένα πολυπόθητο  ραντεβού, ή ακόμη μας έλεγαν ότι ήταν σε θέση να μας περιμένουν από το χάραμα έξω από το μαγαζί μέχρι να ανοίξουμε! Με το κλειδί στην πόρτα…

8. Θεωρείτε ότι τα οικονομικά μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τους ελεύθερους επαγγελματίες είνα αρκετά για να μπορέσετε να λειτουργήσετε; 

Η κυβέρνηση προφανώς και κινηθηκε γρήγορα στο να πάρει μέτρα. Ο δικός μας ο κλάδος έχει πληγεί έτσι και αλλιως από διάφορα οικονομικά σφάλματα διαφόρων κυβερνήσεων κατά καιρούς. Προφανώς και με 800ευρώ δεν σωζεται καμία επιχείρηση μικρή η μεγάλη, αλλά ας πούμε ότι για την ώρα έχουμε καποιες διευκολυνσεις μέχρι να δούμε πως θα πάει όλο αυτό. Ας ελπίσουμε να μην μας περιμένουν δυσάρεστες εκπλήξεις σε βάθος χρόνου.

9.  Πόσο πιστεύετε ότι άλλαξε η ψυχολογία της γυναίκας κυρίως μετά την επίσκεψή της στο κομμωτήριο; 

Μόνο άλλαξε; Άλλαξε και μάλιστα πολύ η ψυχολογία τους.Παντα εξάλλου βοηθάει την κάθε γυναίκα μια επίσκεψη στο κομμωτήριο. Ο ρόλος μας ηταν ανέκαθεν καθοριστικός και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα.

10.  Κάποιοι κομμωτές έδιναν οδηγίες μέσω τηλεφώνου και βιντεοκλήσης σε ανυπόμονους πελάτες για ένα μικρό «συμμάζεμα». Εσείς το κάνατε; 

Μέχρι στιγμής και όλο αυτό το διάστημα καλούμαστε να βοηθήσουμε, από μακριά και με όποιον τρόπο μπορούμε, πελάτισσες που κυρίως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη βαφή και το χρώμα των μαλλιών τους. Υπήρχαν περιπτώσεις όπου τις καθοδηγήσαμε προκείμενου να προμηθευτούν την πιο κατάλληλη γι αυτές βαφή από το σούπερ μάρκετ αλλά δυστυχώς με αυτό το τρόπο είναι πολύ δύσκολο να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αρκετοί όμως – και τους ευχαριστώ γι΄αυτό από καρδιάς- περίμεναν υπομονετικα να αρθούν τα μέτρα έτσι ώστε να τους αναλάβω, χωρίς να έχουν άγχος και αγωνία για το αποτέλεσμα.

Όλα σχεδόν τα κομμωτήρια με το που άνοιξαν έχουν πολλή δουλειά και χαρίζουν και πάλι αέρα ανανέωσης που τόσο έλλειψε αυτό το διάστημα της καραντίνας που κράτησε τις γυναίκες μακριά από το χώρο που λατρεύουν! Μην ξεχνάμε όμως, «Μένουμε ασφαλείς»